Usługi Call Center
Zakres usług wsparcia sprzedaży:
- Badanie rynku,
- Weryfikacja potencjału klientów,
- Profile klienckie,
- Dobór baz danych / b2b / b2c,
- Kampanie sprzedażowe,
- Umawianie spotkań,
- Generowanie leadów.
Zakres usług obsługi oraz utrzymania Klientów:
- Obsługa serwisów,
- Obsługa kampanii promocyjnych,
- Obsługa zamówień,
- Obsługa zwrotów / utrzymanie klientów,
- Infolinie typu help desk.
Bazy danych
Bazy danych – partner trzech największych dostawców wraz z własnym bazami
Kryteria selekcji danych:
Zakres usług obsługi oraz utrzymania Klientów:
Dane teleadresowe: nazwa firmy, adres, branża, telefon;
Informacje dodatkowe: e-mail, adres www, kod EKD, NIP, Regon, nazwisko osoby decyzyjnej w firmie, godziny otwarcia, itd.
Dodatkowa usługa:
Pośrednictwo handlowe
Nasza oferta skierowana jest do przedsiębiorców poszukujących kontaktów i sposobów nawiązania współpracy w "kanałach sprzedażowych".
- szeroki zakres realizowanych projektów dzięki bogatemu doświadczeniu realizowanemu od ponad dziesięciu lat,
- indywidualne dostosowanie rozwiązań do wymagań każdego Klienta, bardzo duża liczba firm współpracujących w danej dziedzinie, na którą jest zapotrzebowanie,
- wysokie standardy bezpieczeństwa oraz poufności danych.
Doradztwo
- kompleksowe rozwiązania w zakresie procesów sprzedaży oraz obsługi klienta docelowego,
- wsparcie we wdrażaniu rozwiązań systemowych opartych na sprawdzonych w biznesie rozwiązaniach praktycznych
Wsparcie na każdym etapie
- Strategia - najważniejsze działania,
- Weryfikacja potrzeb,
- Zarządzanie i organizacja,
- Przygotowanie usługi,
- Procesy struktur sprzedaży i obsługi klientów.
Korzyści
- zapewnienie standardów umożliwiających skuteczniejsze zarządzanie operacjami w ramach realizowanych procesów,
- efektywniejsze wykorzystanie wiedzy na temat klientów / dotarcia / obsługi / obsługi posprzedażowej,
- wsparcie ze strony doświadczonych konsultantów zapewniające bezstronne podejście i opinie,